Weekly Poetry – uge 28

15 Jul

28:

Drømmen om døden
kan jeg opnå en tilstand af ro
forlige mig med altings afslutning.

Jeg kigger ud over havet
og ser mig selv
væsken i mine øjne
forenes med vandets overflade.

Han afsiger den endelige dom
jeg forbavses over mit listige smil
der er en sprække i væggen
her får jeg adgang til lysende krystaller
min synsnerve spejler sig
i uendelige refleksioner.

Jeg føler en tråd
den trækker i mig
som en fugl på himlen
min vejrtrækning
fingrene i min hånd
en negl flækker
øjne der ser
og lugten af hvidt kød.

 

 

 

Leave a Reply

