Weekly Poetry – uge 26

1 Jul

26:

Kan jeg være en anden mand?
er det muligt at opleve det jeg kender
som så jeg det for første gang?
jeg er den mand
har ingen forudsætninger og er helt fri
nu fortæller jeg min historie.

Den anden mand er min bror
vi oplever de samme ting
men vi lever i forskudte universer
vores betingelser er forskellige
men vores drømme om frihed minder om hinanden.

Jeg har som han rejst på tværs af verden
det bringer os til fjerne galakser
her forsøger vi at forstå ting udenfor kategori
det bringer os på tværs af de fleste
vores fællesskab er en sjælden glæde.

Han er nu hvor jeg ofte har været
vi har aftalt at han skal fortælle hvad vi oplever
jeg afventer nærmere besked
spændingen stiger til nye højder
jeg er ikke bange
hans iagttagelser vil overraske mig
eller vi vil se det samme.

 

 

 

Leave a Reply

