Weekly Poetry – uge 18

6 May

18:

Vi er her
nej vi er ikke her
vi er slet ikke vi
vi er dig, ikke mig.

Du vover
du har ødelagt alt
når du er
kan jeg ikke være vi
du er ikke noget menneske
du er ond
mennesker er også onde
men ikke på den sammen måde.

Jeg har sagt det
det er længe siden
men det sagt
jeg har kastet jord på graven
dør jeg?
jeg er død.

Ikke.. nej
jo.. måske.. ja
vanvittig.. på.. jord
kristus.. lys.. grøn
vildfaren.. levende
skyder.. blod.. hund
vand..
tørke..
sult..

 

 

 

Leave a Reply

