Weekly Poetry – uge 17

29 Apr

17:

Så er det ved at være på høje tid
en måned går på hæld
og ikke en hvilken som helst måned
det er her det hele begyndermen der er også noget for det begynder
uden for min horisont.

Her er køligt
en frisk vind
solen der drilsk lokker dig uden for døren
jeg lukker den hurtigt igen
men nænner ikke at trække gardinet for.

Solen og varmen slås om min opmærksomhed
jeg venter på at varmen slår igennemsolen kan jeg altid opleve
den trænger igennem selv i vinterens kulde
derfor kan solen aldrig være udslagsgivende
jeg venter kun på temperaturstigninger
der kan overophede mit i forvejen iltre temperament.

Leave a Reply

