Weekly Poetry – uge 16

22 Apr

16:

Det er ikke sommer
solen skinner
men det betyder ikke noget
måske er vi på vej mod noget nyt
alligevel er jeg ikke sikker på
at jg går på den rette vej
det er nok et spørgsmål om perspektiv
men jeg har aldrig forstået
når kulde bliver til varme
eller er det omvendt
du fortæller mig at du har siddet i solen hele morgenen
og at det var dejligt
vi bor nok ikke det samme sted
selvfølgelig kunne jeg være glad på dine vegne
men det er jeg altså ikke
der er jeg også meget snart på vej mod mine velfortjente 30 grader
hvis jeg skal sige det selv

Leave a Reply

