Weekly Poetry – uge 3

22 Jan

3

Vi berører den hud som kunne have været vores
det er et mirakel at den slags hud findes
jeg føler pludselig hvem du er

Hvordan ser et menneske ud?

Du spørger mig ikke om noget
det er ikke om natten
vi har en absolut forståelse
jeg nyder at berøre dig
hvor du giver mig lov
det mellemrum du efterlader for mig at opleve
mens vi overraskes af skumringen
har jeg ikke set hos nogen anden kvinde

Er det fordi jeg lægger min hånd på dit bryst?

Hun tager min hånd
den bevæger sig forsigtigt på huden
varsomt nærmer den sig din mave
du trækker vejret
det gør næsten ondt
og jeg vil være luften du indånder
mine lunger er din længsel
vi er det samme kød
jeg mærker vores hår vokse
det får os til at flyde med vinden
i den strøm svæver vi
på himlen
som fuglene
vandet og jorden

Leave a Reply

