Erotisk talt

7 Mar

I

Hun griber
ud efter mig
hendes kusse smiler.

Det er måske nok
min fantasi
som tilsmiler mig
og længslen efter
allerede
for længst
afsluttede
kys på munden.

 

II

Hun lignede
mange andre
kvinder
men den skarpe
røde farve
smurt ud over
hendes læber
gjorde hende
til noget særligt.

Vi elskede
på alle tænkelige
måder
og på steder
jeg ikke tidligere
havde kendt til.

Hun gjorde ikke
noget
jeg ikke
havde prøvet før
men den
måde hun holdt min pik
i hånden
efter den sidste orgasme
glemmer jeg aldrig.

Leave a Reply

